czwartek, 5 grudnia 2013

PROLOG


Ty pochodzisz stąd,
ja pochodzę stamtąd
Ty bujasz się w swoim pokoju
a ja na światowych premierach
Ale jesteśmy bardziej podobne, niż ktoś mógłby kiedykolwiek przypuszczać 
W piątki jesteśmy fajne
a w poniedziałki kapryśne
Czasami rządzimy
a czasami nie możemy nawet się odezwać
Ale możemy się wydostać, i trochę wyluzować
Może wydawać się, że jesteś wstydliwa
ale chcę ci powiedzieć
że nie jesteś sama
Możesz nazwać mnie
niefajną
ale to zwykły fakt
Mam w tobie oparcie
Bo jesteśmy jednym i tym samym
Jesteśmy jakie jesteśmy, ale na pewno nie jesteśmy zwyczajne
Myślę, że już prawie jesteśmy legendą
Ty i ja, idealna drużyna
Gonimy swoje marzenia
Jestem trochę jak ty
ty jesteś trochę jak ja
Jakby w tej samej piosence
W innej tonacji
To ma rytm
Ty i ja możemy się dogadać 
Jesteśmy czymś więcej niż chwilą
Gonimy swoje marzenia
Szalejemy na scenie
Jesteśmy jednym i tym samym


Autor:Selinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz