sobota, 25 stycznia 2014

Liebster Awards

Cześć  zostałyśmy nominowane do Liebster Awards przez Alex Night  i wampirzyca . 
ZASADY :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań.


Na różowo Selinka 
Na niebiesko Iss 


Pytania, które otrzymałyśmy od Alex Night i odpowiedzi  : 


1. Gdybyś mogła/mógł zmieniłabyś/zmienił byś swoje imię?

 Na jakie? Isabella:-)  Selinka 

2.Twój ulubiony  film No Zmierzch, ale lubię też Salę Samobójców.Zmierzch oczywiście ! 

3.Twój ulubiony serial Serial? No PW. Pamiętniki Wampirów

4.Twój ulubiony kolor.Taki sam jak Selinki :-) Czarny

5.Wolisz ferie zimowe czy wakacje?  Wakacje ! ( Co nie siostrzyczko ? ) Oczywiście! 

6. Gdzie najbardziej chcesz pojechać ? Jakie

 miejsce odwiedzić  Los Angeles i Londyn( Robercik ) Również.
7.Masz rodzeństwo? No mam Iss czyli moją siostrzyczkę i dwóch porypanych braci.A ja dwie siostry. Ale Selly to moja ulubiona. 

8.Pies czy kot.  Pies. Ja także. Na koty mam alergię.
 
9.Jakiego przedmiotu szkolnego nie lubisz ? Historia. Język niemiecki. Bleee! 

10.Ile masz lat.? W kwietniu 15 ! w lipcu 15¡ 

11. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga? Hmmm...Wpadłyśmy razem z Iss na pomysł by założyć bloga o Belli i Elenie  nooo......iiiiiiiiiii........dokończ Iss ! Tak. Najpierw miałyśmy pomysł. Mieszkamy od siebie daleko, dlatego posty na zmianę piszrmy. Jak nie wierzyliście w przyjaźń internetową to spójrzcie na nas. A teraz tylko do wakacji i pierwszego spotkania. i piszemy bloga razem.


Pytania, które dostałyśmy od wampirzyca i nasze odpowiedzi : 

1.Rosalie czy Alice? Alice !  Ha! A ja wole Rose
:-) 2.Jasper czy Emmett? Emmett A ja Jazzie żeby było weselej
:-) 3. Ulubiony kolor? Czarny <3 Czarny!!
4. Jakiego koloru masz oczy? Brązowe ! Niektórzy mówią, że piwne, a wieczorem wyglądają jak czarne, ale są brązowe he he A ja również Nie bez powodu jesteśmy piekielne wampirzyco-wiedźmy bliźniacze.  :-)  

5. Czytałaś ,,Zmierzch"? Oczywiście ! Pfff...bo to raz? Leża u mnie na szafce wszystkie części
6. Ulubiony gatunek filmów? Filmy Akcji ! Horror
7.  Jaki jest twój ulubiony film? Zmierzch, a bez wampirów to HP. Zmierzch, a bez wampirów to Sala Samobójców
8. Masz jakiegoś zwierzaka? Niestety nie :( 2 koty, psa, królika, a jestem alergikiem!
9. Co lubisz robić w wolnym czasie? Pisać opowiadania, śpiewać, słuchać muzyki....Ja także.   10. Wybierasz się gdzieś na wakacje? Mam zamiar jeździć na różne kolonie, ale ogólnie to chce się spotkać w końcu z Iss ! Prawda siostrzyczko ? Tylko do wakacji ! 
A ja też. Chcę do Selly!



Nominujemy blogi :


Zuza z bloga : pocotylekrzywd.bloog.pl

Aleks Andra : bella-jasper-and-the-cullen.blogspot.com

Wampirzyca : bellajuzniekochaedwarda.blogspot.com

Naćpana Marzeniami :  http://kristenandrobertstory.blogspot.com/



BARDZO DZIĘKUJEMY ZA NOMINACJĘ .
BUZIAKI SELINKA I ISS :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz